Jobb

I lördags jobbade jag på mitt nya jobb för första gången, det är ett catering jobb. Det var för 120 pers utomhus, toppen kände jag som i fredags kände mig lite förkyld men det var bara till att bita ihop för det fanns inte en chans i världen att jag skulle sjuka mig första dagen. Jobbade från 17.00-00.00 kan ju säga att jag var lite smått mör i kroppen dagen efter och reste mig inte från sängen mellan 11-19.

I måndags var jag på intervju för ett annat jobb och på dom lät det som att dom ville ha mig som arbetsledare där och det kändes som dom blev besvikna när dom fick veta att jag ska åka hem om 3 månader, dom frågade om jag ville/skulle komma tillbaka till Brisbane, jag vet ju verkligen inte. Får svar nästa vecka om detta jobb, håll tummarna.

(bjuder på en gammal bild från Egypten)


 
Kommentarer
Postat av:   Marita ♥

Jag håller tummarna!

 
  2011-05-17 - 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback