AFL = Australian Football League

Igår jobbade jag och Maddi som volunteer på en match och efter30 minuter var vi klara med våra uppgifter, som tack för besväret fick vi 4 biljetter, jag smsade Nadja och Evelyn som hade sagt att dom vill se en match. Vi hade egentligen biljetter högt uppe på andra sektionen men vi fick platser på andra raden istället. Eftersom det var Queenslands lag som spelade mot varandra så var det en big deal och när matchen var slut så fick vinnarna en pokal, skojj. Det var så himla kul att se live sport och jag kommer definitivt se fler matcher.












 
Kommentarer
Postat av:   Malin ♥

Såg det på tv för första gången för någon dag sen. Jääävlar vilka korta shorts! :S Ganska slaktig sport, misstänker det va sjukt kul att se live :)

 
  2011-05-08 - 11:40:30
Postat av:   Marita ♥

Jag hoppas att du inte tänker börja spela :-)

 
  2011-05-08 - 18:18:06
Postat av:   Marita ♥

Jag hoppas att du inte tänker börja spela :-)

 
  2011-05-08 - 18:19:16
Postat av:   Marita ♥

Jag hoppas att du inte börja spela :-)

 
  2011-05-09 - 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback