10 veckor kvar

Det är helt galet att det bara är 10 veckor kvar till skolan slutar, vi har alltså 2 block kvar. Nästa block har vi 3 ämnen som jag nu kan känna kommer vara helt okej. Jag hoppas även att dom ringer snart från jobbet och berättar om jag har fått jobbet eller, min kompis var på intervju på samma ställe och när dom frågade hur hon hade hittat dom så nämnde hon mig och då hade dom sagt att dom verkligen tyckte om mig vilket är positivt, kan dom inte bara ringa.

Vi har haft en hel del lektioner med turism eleverna och jag gillar dom skarpt, ju mer lektioner vi har med dom ju bättre blir dom. Detta blocket har jag och Nadja valt att jobba med 3 turism elever och dom är sjukt trevliga och lätta och prata med. Det blir faktiskt jobbigt att tänka att snart kommer man åka hem, det är bitterljuvt för jag vill ju sluta skolan, är så himla trött på den men jag vill inte lämna alla kompisar som man har lärt känna.

Nu känns det som jag har babblat på, så nu slutar jag.


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback