Tiden går väldigt sakta

Usch vad tiden går sakta, jag tycker jag har sagt till min familj och mina vänner att jag kommer hem om 6 veckor hur länge som helst och nu när jag räknar på det så är det 5 veckor och 3 dagar.
Kan ju vara för vi bara har en lektion om dagen i skolan och den är mellan 14.45-17.15, kan ju inte göra något innan eller efter så dagarna går väldigt sakta nu.

Bjuder på lite bilder på en del som har hänt här...


åkte till Zoo och klappade kängurus


Första utgången med alla


Fotade med Evelyns coola undervattenskamera


Firat jul i Australien


Firat nyår på stranden med fötterna i havet


Fyllt 23 år


Träffat vänner från Lund


Gått på Ke$has konsert med Natalie i regnet








Countless party nights


Mamma kom och hälsade på


Åkte till Moreton Island och relaxade


Gått på Australian football league match


Firat midsommar med mina australienska vänner



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback