Organisera

Det är bara en kort tid kvar i Australien nu och det är mycket som man ska gå igenom för att packa ner. Ni kan ju förstå att på 11 månader kan man verkligen samla på sig saker och jag hatar verkligen att slänga saker så detta ska bli en upplevelse.

Skypea med mamma för någon dag sen och vi diskuterar att jag kommer inte få plats med allting i min väska, och att jag borde gå igenom allting jag har så jag inte tar med mig hem massa onödiga saker. Mamma säger då att jag kanske borde köpa en större väska. Det kvittar ju hur stor väska jag har, jag får ju bara ha 20 kg säger jag då. Ja men det kommer ju bli övervikt i vilket fall som helst säger då mamma. Tack för kärleken och förtroendet mamma <3


Allt detta ska få plats i en resväska..




Ja jag har saker i alla påsarna.
(hoppas ni gillar "a taste of Sweden" påsen som kommer från IKEA)




 
Kommentarer
Postat av:   Marita ♥

Good luck!

 
  2011-07-17 - 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback