minnen

Var inne på Emmas blogg och såg att hon hade lagt in bilder på minnen och människor som var speciella för henne, så eftersom jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva så kör jag på samma sak,


Egypten -08 mamma fyllde 50 år


Blev Årets medarbetare -08 och fick en resa till Val D'Isere


Kreta -07 med Aza


Jag och syrran


Jag och Emma -09


Malin och jag -09 Val D'Isere


Val D'isere


Gjorde min första tatuering -10


Bröllop på Irland, jag, Christina och Jenny


Jag och Marie i Barcelona -09


Shit vad man mådde bra här, Barcelona -09


Anna och jag, Barcelona -09

Det var allt för denna gången, villa lägga in massa fler bilder och minnen men datorn/internet ville inte


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback