Ledig dag

Idag så var vi lediga från skolan, de vill helst att man bara går 4 dagar i veckan vilket passar mig perfekt. Idag blev det träning, tvätt och städ. Känner att är det rent och fint och tvättkorgen inte svämmar över så mår jag bättre. Jag måste även plugga lite senare på de uppgifter vi har fått av vår lärare. Vi har prov på onsdag och jag vill gärna vara förberedd! Ikväll är tanken att jag ska skypea med Emma, har inte sett henne sen jag åkte från Sverige, det ska bli kul att se henne och prata med henne.


 
Kommentarer
Postat av:   stewis ♥

vad/vart pluggar du?

 
  2011-07-11 - 08:24:44
  URL: http://stewis.blogg.se/
Postat av:   Rebecka - en fotodagbok ♥

har inte du sommarlov?

kram

 
  2011-07-11 - 08:26:42
  URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av:   Anna ♥

@stewis jag pluggar Event management i Brisbane, australien =)



@Rebecka nej, jag pluggar en intensivkurs på 45 veckor så sommarlov får jag först om 4 veckor.

 
  2011-07-11 - 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback