Födelsedag

Igår fyllde jag år, vid 11 kom Steph och hämtade mig för att sedan åka till
Gold Coast och äta lunch och sen gå på bio. Efter det åkte vi hem till henne,
för jag har aldrig varit där, detta var också för att hålla mig borta från lägenheten.
När vi åkte tillbaka så satte hon en ögonbindel på mig och när vi kom fram så
tog de av ögonbindeln och där stod flera från vårt studentboende och skrek surprise.
Hur bra som helst, sen var det bbq som gällde och när det var tårtdags så var det inte
bara en tårta utan fyra stycken, de sjöng även ja må hon leva på fyra olika språk.
Att få sol och värme på sin födelsedag händer inte varje år, kommer alltid
komma ihåg denna födelsedag.


(marängtårta med passionfrukt,banan,vindruver och kiwi)


(Choklad och körsbärstårta)


(Chokladtårta)


(sommartårta med jordgubbar och choklad)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback