Sista dagen i city

Igår var min sista dag i Brisbane city, mest för mina pengar på busskortet har tagit slut och jag måste verkligen packa det sista idag. Jag åkte in till skolan och sålde min bok till en elev som ska ha det ämnet, Tack för $40, sen mötte jag upp Natalie och vi gick på bio, vi såg Glee filmen, vi kom på oss själva att sitta och le under filmen för man blev så himla glad av deras energi.
Efter filmen mötte jag upp Maddi och vi gick mest runt på stan, gick och åt och bara umgicks.
Sen vid 18.30 mötte jag upp Natalie igen och vi gick och satte oss på Jimmy's och tog nått att äta och dricka, efter en stund kom Viktor och sedan Sofia och joinade oss =)


Jag och Natalie på 3D filmen


Sofia och Jag


Sofia, Natalie, Viktor och jag

 
Kommentarer
Postat av:   Marita ♥

Snygga "brillor" :-). Nu ses vi snart!

 
  2011-08-12 - 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback