Ny roomie

I måndags fick jag en ny roomie, Emma som jag mötte på informationsmötet i Gbg i augusti förra året. Vi bestämde då att mötas upp i Bangkok för att sen ta samma flyg till Australien, efter det har vi bott på studentboende i 6 månader men sen bodde vi på olika ställen men de hon bodde med nu var väldigt speciella och kastade ut henne. Jag och de andra svenskarna här tog emot henne med öppna armar så nu ser mitt rum ut som en bomb har släppts och just det, imorgon så ska det vara inspektion på huset, bra där.

Jag tycker hela systemet dom har här med att hitta tillfälliga boende är så konstigt, dom har en hemsida som man blir medlem i och sen sitter man där o kollar igenom alla boende och tar kontakt med de som verkar bra, det finns ju så många konstiga människor i världen och TRO mig Brisbane tar nog priset.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback