Sista dagen!

Packade klart idag 21,4 kg (hoppas det går bra) nu ska bara handbaggaget packas! jag får inte glömma någonting! Igår pratade jag med en kompis som kommer till Brisbane den 8/10 kul!

Träffade Jeanette och käkade lunch idag, kul att träffa henne och bara snacka en massa! Ska snart tillbaka in till stan och träffa Emma och fika på vårt vanliga ställe. Mycket nu innan man ska åka iväg.
Fick resfeber igår och låg vaken mellan 00-04 kunde verkligen inte somna, så ja jag fick tillslut resfeber, massa kompisar har varit på mig och inte fattat hur jag kan vara så lugn. så tack så mycket för att ni påpekade att jag ska ju åka till andra sidan jordklotet o börja ett helt nytt kapitel i mitt liv.

Ikväll blir det en sista utgång i Sverige på 1 år. Tackfest för att jag har jobbat på nation och sen kommer tjejerna så festar vi tillsammans!


                                                   
                                                    (jag i januari 2010)
                                                 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback