Framme i Brisbane

Resan gick egentligen hur bra som helst förutom att jag skulle sitta i Bangkok i 18 timmar, när 8 timmar hade gått så kom Emma som jag hade träffat på informationsmötet så då hade vi 10 timmar kvar på flygplatsen. Vi åt, sov och kollade facebook (vad annars) När flyginformationen kom för vårt flyg så kom öven informationen för ett flyg till Sydney som skulle åka samtidigt men det var inställt, ni kan ju förstå paniken hos oss när vi först ser att det är inställt men inget hände och vårt plan gick som de skulle.
På flyget ner till Brisbane fanns det sjukt mycket lediga platser så vi fick varsin rad så man kunde lägga sig nästan raklång. När vi kom fram till Brisbane så träffade vi en tjej som heter Louise som hade mailat mig och Emma om att mötas upp och ta en taxi tillsammans till boendet, sagt och gjort, nu var vi framme vid lägenheterna, jag delar tillsammans med en svensk tjej som kommer från malmö och heter Louise och en asiatisk tjej som inte är världens socialaste utan sitter mest på sitt rum. Vi är en hel del svenskar här så det har ju blivit att vi håller ihop nu i början men imorgon börjar skolan och då träffar man alla andra som man ska läsa med så då kommer det säkert bli mer blandat.


(lite grått väder när vi landade igår, men våren har precis börjat här och
snart är det sommar, den som väntar på något gott...)

 
Kommentarer
Postat av:   Malin ♥

Du är saknad. Men COME ON, uppdatera ;)

 
  2010-09-22 - 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback