Första veckan

Nu har jag gått 1 vecka på Martin College och det är mycket men det är kul! I 5 veckors block läser vi några ämnen sen när dessa veckor är slut så har vi inte de ämnena mer. Läser bokföring 3 gånger i veckan, vem kunde tro det? inte jag iallafall, det är svårt men börjar förstå det så det känns okej. Igår åkte vi hem några stycken till Stephanie, så hon kunde hämta saker för att sova här och för att ta sig hem till henne så måste man åka båt, så sjukt coolt! Igårkväll bestämde vi tjejer här på boendet plus 2 tjejer i klassen att käka middag tillsammans och sitta på balkongen och bara ha det trevligt. kan inte säga annat än att jag älskar det här.



(poolområdet vid boendet)


(Emma, Evelyn, Natalie och Louise påväg till skolan)


(på väg hem till Stephanie)


(Matilda, jag, Louise, Evelyn och Natalie)

 
Kommentarer
Postat av:   Kwass ♥

Kwaaaaasss va höad jag blir att du älskar det där!!! And yes I will take credit for it :)

 
  2010-09-25 - 05:00:36
Postat av:   Louise ♥

Gillar inte paparazzibilden på mig haha :)

 
  2010-09-25 - 14:51:13
  URL: http://brisbanelouise.blogspot.com
Postat av:   Louise ♥

Gillar inte paparazzibilden på mig haha :)

 
  2010-09-25 - 14:55:18
  URL: http://brisbanelouise.blogspot.com
Postat av:   Emma ♥

Hej gumman :) vad kul att du har en blogg man kan följa! Skönt att du trivs, det verkar ju hur bra som helst! Hörs snart igen <3 Ha det bra! Puss

 
  2010-09-25 - 17:54:32
Postat av:   Mirre ♥

fään vad du är svinig änna!

jag är brutalt avundsjuk, men är så glad att du verkar ha det bra! <3 :D

 
  2010-09-25 - 19:21:22
  URL: http://honungsflinga.blogg.se/
Postat av:   Malin ♥

ååh, älskade anna! Fy fan för dig! Har apmycket att göra här hemma o det börjar bli kallt som fan..o så sitter du där borta i värmen. Träffar nytt skoj folk o bara lever. Jag menar, skolan kan man ju klara av när det är så mycket skoj omkring. ;) Avundsjukan kommer ju inte minska iaf! Men jag hoppas, nää, jag vet att du har det bra! Får, som sagt, försöka hitta msn/skype-tid snart!

Puss o kram

 
  2010-09-26 - 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback