Australian Zoo

I lördags åkte jag, Emma, Louise, Matilda och Stephanie till Zoo, det var en resa på ca 1 timme, kanske lite mer men med gott sällskap så är det inget problem. Väl där fick vi betala studentpris så våra studentkort är med alltid. Såg massa med djur och favoriten är Koalan, fick lite undervisning och den och fick veta en hel del. Man fick även mata kängurus och kan tänka mig att de kan bli lite trötta på det och mätta så när vi kom så var det kanske för mycket för när jag skulle mata en liten söt känguru så slog den till mig på armen typ som ett leave me alone, No hard feelings från min sida utan jag lät den vara och gick till nästa istället. När klockan var runt 14.30 så satte vi oss för att se en krokodilshow men vi hade kollat fel så istället blev det en show med fåglar, kanske inte världens roligaste men det var väldigt skönt att vila benen.



(Stor sköldpadda)


(Sötaste koalan)


(Känguru)


(Jag och min nya bästa vän)


(Louise, Matilda, Stephanie och Emma)



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback