South Bank

Helgen efter att blocket var slut firades med sol och bad, i lördags låg vi vid poolen här hemma och bara hade det bra! på söndagen åkte vi in till stan där det finns en konstgjord pool och sandstrand, riktigt skönt. lägger in lite bilder så ni kan se hur bra jag har det. Evelyn har en kamera som man kan använda i vattnet, asnajs! den används flitigt varje gång vi badar! Vi hade inte så mycket att göra på stranden förutom att bada och sola så vi valde att gräva ner både Viktor och Amanda, det är lätt att bli som en 5-årig när man är på stranden


(Viktor, jag, Najda, Natalie, Emma och Evelyn)


(Amanda, Nadja, Viktor, jag, Emma och Natalie)


(Emma, jag och Evelyn)


(Evelyn, Amanda och Viktor)

 
Kommentarer
Postat av:   Nadja ♥

Ja heter faktiskt Nadja, å inte Najda...hallåååå ;P hahaha

 
  2010-10-26 - 09:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback