life

Fick en förfrågan av mig kära mamma att skriva mer på bloggen nu när jag inte har någon telefon. Anledningen till det var att jag uppdaterade mjukvaran och nu är den då låst igen, jag kan låsa upp den men det blir först om 2-3 veckor! men ska dit på fredag och fråga snällt om dom kan göra det då. Inte jättekul att behöva låsa upp den igen och betala 40 dollar till för det! Det kan allts bli så att jag måste köpa nytt nummer men jag informerar om detta. Annars mår jag bra, klar med första blocket som sagt och nu känns de som man vet vad som krävs. Lite tråkigt är att båda våra eventlärare har slutat och dom letar efter en ny men vi vet inte vem vi kommer ha. Vissa lektioner känns sjukt onödigt som tex working with customers and collegues, tjena lixom har jobbat i 4 år och vet vad som krävs men det är bara att suck it up för har man inget skriftligt bevis på att man har läst något liknande så måste man läsa ämnen. Det var allt för mig denna gången men undrar ni något så fråga på för det är sjukt svårt att bara sitta och skriva om sig själv och vad man gör.




 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback